MKT Cultural | Pla de màrqueting relacional per al MNAT
51925
single,single-portfolio_page,postid-51925,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,capri-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_top,transparent_content,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
mkt_relacional_pag

Anàlisi pel desenvolupament d’un pla de màrqueting relacional per al MNAT

Els elements que es van analitzar en aquest informe van ser:

El punt de partida de les bases de dades i les eines de gestió de les que disposava el museu, com es gestionava el flux de la informació, definint la implicació necessària dels diferents departaments del museu i establint unes eines per a la comunicació interna, se’n van identificar també els moments d’interacció amb l’usuari i es va establir els canals de recollida d’informació a les diferents seus del Museu.

En una segona fase se’n van establir uns objectius factibles, es va escollir l’eina de gestió i es va definir l’estratègia de captació i comunicació amb els usuaris.

Client

Museu Nacional Arqueològic de Tarragona