MKT Cultural | Campanya de comunicació reobertura MAC
51921
single,single-portfolio_page,postid-51921,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,capri-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_top,transparent_content,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
mac.facana
mac_opis
mac_banderoles
1200x1200_1fb
1080X1080-Ins
Story_01
entrada

Campanya de comunicació reobertura MAC

 

El 12 de juny, el MAC – Barcelona va obrir les seves portes després d’estar tancat gairebé tres mesos per circumstàncies ja prou conegudes.

La campanya es dirigeix principalment a aquells barcelonins, que es podien apropar al Museu amb facilitat de transport, amb l’objectiu d’incloure la visita com a una activitat més dins de la xarxa d’itineraris segurs i dels espais guanyats per al passeig, la pràctica esportiva i progressivament la pràctica cultural a la muntanya de Montjuïc.

El reforçament del concepte de veïnatge, sorgit arran d’aquesta crisi, ens dóna l’oportunitat de dirigir-nos directament als veïns més propers al museu per personalitzar un missatge que expressi la nostra voluntat de participar en la vida cívica per afavorir el benestar del “barri”.

Client

Museu d’Arqueologia de Catalunya

 Servei

Pla de comunicació

Disseny gràfic

Producció de materials per a xarxes socials