MKT Cultural | Pla de comunicació. Revista Mnemòsine
51740
single,single-portfolio_page,postid-51740,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,capri-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_top,transparent_content,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
campanya1 copia
campanya2 copia

xarxes

Pla de comunicació

Nova revista digital Mnemòsine

 

Client

Associació de Museòlegs de Catalunya

 

Servei

Redacció del pla estratègic 2019-2020, disseny i programació dels primers elements de la comunicació.

 

Campanya “Fes una pausa”

Realització d’un Pla de Comunicació per a la revista Mnemòsine, consistent en una anàlisi de la situació de passar d’una publicació en paper a una publicació en línia, definició dels objectius, segmentació de públics, definició del to i els continguts dels missatges i dels canals de comunicació.

En estar ben definits els segments de públic, els canals més propers al màrqueting relacional  es determinen com els que tindran un major pes en la campanya a través de la gestió de comunicacions que portin als lectors a pàgines web d’aterratge on podrem personalitzar els missatges I provocar feddback i interacció.

Aquesta interacció es recolzarà també en la campanya a les xarxes socials.