MKT Cultural | RA Real Club de Polo
51481
single,single-portfolio_page,postid-51481,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,capri-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_top,transparent_content,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
imatge-polo-2
imatge-polo-3
imatge-polo-1

Realitat Augmentada, Club de Polo de Barcelona

Campaya de comunicació per al Concurs de Salts Internacional Oficial – CSIO Barcelona. A través de la Realitat Augmentada, en diferents lones publicitària situades a la ciutat de Barcelona, el públic podia visualitzar vídeos de l’esdeveniment i reservar la seva entrada.

 

Client

Real Club de Polo de Barcelona

 

Servei

Realitat Augmentada

Comunicació

Social Media

La campanya es va reforçar incloent imatges per al seu reconeixement en RA a la Revista del Club de Polo, amb aquesta acció la revista en paper passava a mostrar també vídeos que es podien compartir a les xarxes socials.