MKT Cultural | Comunicació: Fundació Congrés de Cultura Catalana
51596
single,single-portfolio_page,postid-51596,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,capri-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_top,transparent_content,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
fccc1

fccc2
fccc3

Gestió del Pla de Comunicació de la Fundació Congrés de Cultura Catalana

Gestió de la comunicació de la Fundació Congrés de Cultura Catalana.

Gestió del pla de fidelització de socis.

Gestió del Gabinet de Premsa.

Organització d’esdeveniments.

 

Client

Fundació Congrés de Cultura Catalana

La Fundació Congrés de Cultura Catalana, nascuda l’any 1979, amb la culminació del Congrés de Cultura Catalana, es proposa la promoció d’estudis i el suport a les iniciatives que serveixin per a potenciar la realitat cultural catalana.

L’activitat fundacional està dirigida especialment a estimular la investigació sobre les àrees que es considerin prioritàries dels àmbits econòmics, socials, científics, humanístics; fomentar el coneixement i col·laboració entre les diferents institucions culturals i científiques existents en els Països Catalans; i contribuir amb les seves activitats a la projecció exterior de la realitat catalana.